6 Aralık 2007 Perşembe

Neden Blog Oluşturur ki İnSaN?

Blog yazma ya da blog sayfaları oluşturma modası başlayalı çok oldu. İnternet öyle hızlı bi devinimle büyüyo ve değişiyo ki onu ölçü alarak çok diyorum; yoksa yıllardır süregelen bir gelenek değil sonuçta. Her neyse, ben de bu kervana katılayım diyeli çok olmadı; teknolojinin içinden gelen bir jenerasyondan değilim ne de olsa, biraz geriden takip ediyorum..))) Üstelik blog alayım derken ööle çok derinlikli fikirlerim ya da bi tarz, kitle oluşturmak derdim falan da olmadı, yok da. Biliyorum ki internet alemi bi derya deniz, kim kime dum duma. İçinde ben de olayım ne zararı var dedim. Konuşasım falan gelip de çatacak adam bulamazsam gelir kendi çöplüğümde öterim diye düşündüm. Öyle ya kime ne? Hem küçük çapta ve kişisel RTÜK’ümden geçmiş günlük gibi bi şey olacak sonuçta (Tabi vakit ayırabilirsem... Yoksa haftalık, aylık ya da anlık olacak **))). Nitekim ööle kendi halimde test yayınlarımla da başlayıverdim birkaç gün önce -Ha bire de yazı yazıyorum ama sayfama başka şeyler ekleme yollarına dair öğrenecek çok şeyim var daha-. Derdim beni bilenlere beni anlatmak değil tabii ki, ama onlarla zaman zaman neler yaptığımı ya da şu an, bugün hangi noktada durduğumu paylaşmak fırsatıdır bu. Tanımayanlara ise bu da benim dünyam deme fırsatı. Bu dünyaya denk ya da ters düşenler olacaktır; olsun…

Bunları neden mi anlatıyorum? Bilgisayarda kendini kanıtlamış, benim de ciddiye aldığım arkadaşlarımdan biri; “Bloglarla niye meşgul oluyosunuz? Adamların istediği bu! Yarın bir gün bütün bilgilerinizi satarsa Goggle, Microsoft vb n’apacaksınız? Ya da olmadık tipler dadanırsa?” deyince iyi niyetli duruşuma ve blog oluşturma hevesime zeval gelsin istemedim. Ve nezleli halimle (ki sinüzitim olduğu için zonklayan başımla) aldım klavyemi, ben gibi acemi hevesliler de zayi olmasın diye çala kalem bi şeyler karaladım. Sonuçta blog oluşturmak derdinde olan ya da blog takip eden kaç kişi niteliksiz kaygılar taşır ki. Herkes kendi sahasını oluşturmanın derdinde iken ve kendine benzeşik çizgileri veya bambaşka dünyaları bedavadan keşfetme, gezme yolunu bulmuşken bunu kötüye kullanır mı ki?

Yolumuz açık olsun ey üretken bloggerlar!!! Kim tutar bizi “)))))))))

Hiç yorum yok: