31 Ocak 2008 Perşembe

Nereye Gitsem Kar Bu aRaLar


Kar her yanı sardı; malum kış. İşin ilginç yanı nereye gitsem karı da peşimden sürükleyişim. Önce Artvin'de bir kar ve soğuk baskını var idi, tam dindi duruldu orada hava, tatile girdik. Derken, Ankara'ya vardım, bir ayaz ki sormayın ve kışın beyaz yüzü -geldiğim gün şiddetlendi-... Derken Kayseri'ye yola çıktım sabaha bi baktım ki kar basmış her yanı; bembeyaz muhteşem bi manzara. Manzara muhteşem; ama arabalar, değil dağda bayırda, düz yolda bile gitme kabiliyetlerini yitirdiler. Bütün bunlara rağmen tatildeydim, kocaman pencerelerden ve en önemlisi de sıcak bir evden parmak kadar yağan karın süzülüşünü seyretmek çok güzeldi. Kadın damarmız rahat durur mu! Durmaz tabi, arabasızlığa rağmen kuzenlerle buluşup kızlar içeri erkekler dışarı dedik ve kısa sürenin -kısa da olsa- tadını çıkardık.

Artık Ankara'dayım. Olamaya da bilirdim hani. Nasılsa 15 tatile gireli çok oldu, karda kışta kim yola çıkar diye biletimin derdine düşmemiştim. Sabah er vakit aradım kaygızsızca... dediler ki YER YOK! İki gündür karlı yolların gazabına uğrayan herkes bugünü beklermiş meğer. Nassı yani diye donup kalınca telefonun öte yanındaki adam baktı bi hal çaresine de, öyle buldum bileti. Macera biter mi bitmez... ama burası da buna yetmez. Neyse, vardım ya evime ..)
(foto: 01.37 - 28.01.08 - çekim ben)

Hiç yorum yok: