6 Ocak 2008 Pazar

Yeni yıldan ümitliyim; umarım çok güzel şeyler olacak.






2007 zorlayıcı bir yıldı benim için, hem de çok...

önümü görmekte zolandığım, elimi attığımın kuruduğu cinsinden

artık bi şeyler de yolunda gitsin dedim yer yer

kendime döndüm

ama dostlarıma tutunmak güzeldi

huzuru özledim uzun süre, uzun zamanlar

ama ihmal etmedim kendimi, değişime de açıktım hani; saçlarımı değiştirdim sıklıkla renk ve biçimce

kaloriferli bir eve taşındım mesela

belki okulum ve yaşadığım yer aynı kaldı ama artık işe gidiş yolum değişmiş oldu en azından

duvarlarımı keşfettim , bazen kaskatı olduklarını gördüm

kendimi daha iyi tanıdım; güçlü ama yer yer kırılgan olduğumu fark ettim ve mutlu olmak için esneklik payı bıraktım kendime bi parça

aşkta korkak olduğumu anladım, bunun üzerine şövalyeliğe soyundum (hadi hayırlısı bakalım)

çok sevdiğim ballı yeşil çaydan nefret etmiştim, ona doğru yeni bir adım attım

gibi gibi gibi...


UMUYOR VE DİLİYORUM Kİ, GERİDE KALAN YILIN ARDINDAN DAHA ÇOK YORULMUŞ AMA GÜÇLENMİŞ BİR BİLGE OLARAK BU YIL KOSKOCAMAN BİR GÜLÜMSEMENİN YILI OLACAK !!!!!



Hâlâ yeni yılın ilk günlerinde iken geç kalmış sayılmam: Herkes için iyi dileklerimle MUTLU YILLARA...



(not: Yukarıdaki Kardan Adam'lı kartın çizeri ve sahibi Meltem Sözzer'e teşekkürlerimle..))) )

1 yorum:

Guclu dedi ki...

UMUYOR VE DİLİYORUM Kİ, GERİDE KALAN YILIN ARDINDAN DAHA ÇOK YORULMUŞ AMA GÜÇLENMİŞ BİR BİLGE OLARAK BU YIL KOSKOCAMAN BİR GÜLÜMSEMENİN YILI OLACAK !!!!!

İnşallah bakalım.

2007 yılı da benim için sönük geçti, neden acaba? :P