19 Nisan 2008 Cumartesi

bİr İLK'e imza atılmıştır ..))

Bugün bir ilke imza atmanın haklı gururunu ve ŞAŞKINLIĞINI yaşıyorum! bEN ki sabah kuşuyumdur ve er kalkıp sabaha; sabahın o daha koklanmamış, çoğu insan nefesiyle buluşmamış serin havasını tenimde hissetmeyi seven biri olarak, tam tersi bi rekor kırdım. Kişisel rekorumu kırdım diyebilirim bu konuda; kaç haftadır nasıl bir yoğunluk ve yorgunluk içindeysem artık, (tahminimden de fazla imiş demek ki) uyandığımda saat 11.30'du ve bu saatte kaç defa kalkmışımdır bilmiyorum (bir elin parmaklarını geçmez). Dedim ki "helal Bilge!"
Önceleri geç kalktığım zamanlar canım sıkılır, kendi kendme hayıflanırdım. Bir de fena baş ağrısı yapışır kalırdı kafama. İşlerimin yoğunluğu da tasama katkıda bulunurdu tabi; ama şimdi yoğun bile olsam bazı zamanlar kendime ödüller vermenin ve bu ödüllere uykuyu da katmanın gerekliğini biliyorum. E öle ya yaş ilerliyo, uyku daha fazla ihtiyaç..) İnsan eskisi kadar dayaıklı olamayabiliyo..)))) Heyt kim korkar yıldan, yaştan..))) Mutluyum ötesi var mı..)

Hiç yorum yok: