20 Haziran 2008 Cuma

Yarı Finaldeyiz !

Futbolla aram pek hoş değildir; hatta futbolseverler alınmasınlar asla -ki çevremde ve ailemde de fanatikleri var-; ama futolcuları, bir topun peşinden koşup sonra da paraları götüren, konuşmasını bile bilmeyen, çoğu kültür seviyesi düşük ama karı kızla âlâ yerleri görüp dolaşan insanlar olarak görmekten alamıyorum kendimi. Diyeceksiniz ki, futbol oynamak için ayak vb gerek, zeka ve kültür niye? İyi de bazılarında o da tam yok. İyi diye alınıp yıl boyu yata yata yaşayıp giden tipleri de görüyoruz nitekim. Hal böyle olunca futbol sporunu da çok kaliteli bulamıyorum -neyse yeter bu kadar gevezeliğim, bilgi alanım dışındaki bi şey hakkında yorum yapmam duygusal yaklaşmaktan öteye gitmeyecektir çoklukla-. Ancak gelin görün ki şu millî maçlar zamanı bende bi meraktır başlıyo. Öyle ya memleket temsili söz konusu, hangi spor olduğunun önemi kalmıyor, mücadele ruhum kabarıyo herkes gibi. Hele bi de şu son iki maçtaki performansa gelince, tamam diyorum hakettiniz bu kez paralarınızı, helal-i hoş olsun. Özellikle bugün Hırvatistan'la yapılan maç sonrasında kazanılan zaferin kutlamaları öncekinden de coşkuluydu burda, neredeyse 1 saate yakın inledi ortalık. E burası İstanbul, Ankara falan değil, o yüzden burası için yeterince iyi bi performans. Artık havai fişeklerden tutunda, kuru sıkılara, çığlıklara, balkonlardan taşan tezahüratlara, TVdeki -farklılıkları kenara itip-birlikte halay çeken insan topluluklarına kadar her şey muhteşemdi. Kolay mı, yarı finaldeyiz!!!

Sonacıma, nete girmiş haberlere bi göz attım; baktım bizim Fatih Hocamız gene vurucu bi laf etmiş -zaten iyi konuşur. Allahtan tüm şişkinliğine karşın icraat da var, hakkını yememek lazım- . NEYSE efenim söz şu : "Benim çocuklarım maçların, hakem düdüğü ile başlayıp hakem düdüğü ile bittiğini öğrendi"

Hakkaten beğedim lafını; yaşama dair de yeterince şey anlatabiliyor. Haydi devam..)

Hale bakın, yarım saatlik uykunun ardından kaçan uykumu bi yerlerden -süt, ılık şekerli su, papatya çayı ile bile- tedarik edemediğim için sabahın 6'sını bulduğum şu saatlerde futboldan bile bahsedecek kadar uykusuzluk halindeyim..)

Gırgır bi yana MİLLÎ TAKIMIMIZA KOCCAMANINDAN İYİ ŞANSLAR DİLİYORUM!

Hiç yorum yok: