11 Eylül 2008 Perşembe

tatil bitti, hâlâ vuslata eremedik ..)

tatil öyle bi tatlı koşturmaca arasında geçti bitti ve sonra da ben öyle bi hızla işe başladım ki, tabir-i caizdir, dilim şişti burda anlatacaklarımı anlatamamamamaktan ötrü (Nitekim, dilimin şiş hali "ma" olumsuzluk eklerine hakim olamamamdan da belli.. kekem kükem ..)))
Efem gecenin yarısı uyuyamamışken bi şeyler karalayım dedim, biriken e-postalarıma dalınca yine erteleniverdi yazım. Ben de en azından bi görüntü verip zaman kazanayım istedim. A bi de sayfayı açar açmaz her seferinde şu saçma havuz muhebbeti ile karşılaşmaktan sizi de kendimi de kurtarayım istedim..)
En kısa zamanda görüşmek üzere.

3 yorum:

baranbra dedi ki...

eylül ayını bir yazı ile kapatmasın umarım. ayrıca şu havuz yazısı harbiden kaybolsun yanii

Guclu dedi ki...

Al benden de o kadar. Bana da kal geldi havuz muhabbetinden. Az kalsın facebook'ta bunun için grup açacaktım :)))

Yeni yeni yazılarınızı ilgiyle bekliyoruz efenim...

yazmak_eylemi dedi ki...

ne yani! okur kitlem o havuz muhabbeti bölüünün tamamen silinmesini mi istiyor? yoksa aynı başlığı görmekten benim gibi sıkılmış olduğunu mu ifade etmekte?
yok yok bi yazı ile kapatıp ucuza getirmek niyetinde değilim.
a bu arada facebookta açma da nerde açarsan aç yafu..))))
en kısa zamanda yeni yazılarda buluşmak üzere..)