29 Kasım 2008 Cumartesi

mim'e icabet, nezakettendir..)

Allam yafu bizimkiler yine mimlemiş beni. bööle kolektif hareketlere katmaın diyom yafu şurda 657'ye tabiyiz nolur nolmaz ..)))

evet efenim, gelelim garip huylarıma:

bi kere her yere tam vaktinde giderim; bekletmem, bekletilmeyi de sevmem (biliyorum bu, normal bi durum ama pek kızar benim bazı arkadaşlar; dolayısıyla ben tuhaf kaçıyom...) ya mimler misiniz beni!.. KEH KEH..)))

bi film izlerken konuşmaya bayılırım, aslında spontan gelişir bu durum kendimi film içindeki bi durum, çekim kalitesi ya da sonuna ilişkin yorum yaparken bulurum. Yok nenem usulü değil, daha ciddi diyelim..)))

uyumlu bulduğum sürece "tatlı" ile "tuzlu-nötr"ü birlikte yiyip, sevebilirim; pilavla üzüm, kekle peynir gibi.

tanımadığım ya da hiç alakasız yeni tanıştığım insanların bana "sen" diye hitap etmesinden hoşlanmam; çünkü ben onlara bunu yapmam.

hiçbir takı makı ile yatamam, daha eve gelir gelmez hemen hepsinden arınırım; yük gelir bana.

"Ne bileyim,
Belki daha bin bir huyum vardır.
Amma ne lüzum var hepsini sıralamaya?
Onlar da bunlara benzer." (Orhan Veli)

değil mi ama..))))

bana kimseler kalmadı mı yafu mimlicek? ben de sevgili mor koyun ve korai, sizi mimliyorum o zaman..)

4 yorum:

baranbra dedi ki...

film izlerken çok konuşmak ne kelimee :))))
filimdeki karekterlerden biridir diye dinliyordum çoğu zaman :))

yazmak_eylemi dedi ki...

mikrop seni..)))))) kardişim benim.

Buketblu dedi ki...

yemin ederim ben de baranın dediğini dicektim ya. Anneannemden betersin bi kere film izlerken konuşma konusunda. hatta bi keresinde kendini kaptırmış konuşurken filmi değil seni izliyo olduğumu farketmiştim hatırlarsan:)

Bide sendeki dakiklik bi garip bişi ya. Ya insan 5 dediysek 5:00da orda mı olur. 10 geçe gel 5 geçe gel.3 geçeye bilen razıyız yaaa. cık cık cık.

garipsin sen garip:P

yazmak_eylemi dedi ki...

..)))