1 Aralık 2008 Pazartesi

adını siz koyun!

Efenim merhabalar. Bugün de bir tatlı tarifi ile karşınızdayım.

Öncelikle hamurundan şerbetine, her adımında -tarif takibi ile- benim ilk şerbetli tatlım olması hasebiyle önemli, üstelik pek de lezzetli..) Sonracıma ööle ağır da değil; hindistan cevizi biraz yoğun o kadar..)))

Tarifi bana veren arkadaşım annesinden isimsiz aldığı için aynı adsızlıkla bana taşıdı -teşkür komşum..)-, ben de bi isim koyma gereği görmedim açıkçası.. bazen bi şeyin anlamı, -başka bi deyişle- insan zihninde bıraktıĞı tadı adı aşar ya, işte öle...

Neyse efenim, ben aldım tarifi giriştim yapmaya. Tabii ki bu arada galeta ununu hızır gibi bi telaş yetiştirip vaktine erdirmeme destek çıkan arkadaşımın hakkını da yememek gerek -teşkür bülbül..)-

Tarife gelince hemen sağ tarafa da başka bi profil vereyim en lezzetlisinden -e doğru sunum, pazarlamanın önemli yapı taşı ..)-

hamuru: 1 su bard. galeta unu/ 1 su bard. veya daha az şeker/ 1 su bard. svı yağ/ 3 yumurta/ 1 su bard. ceviz ya da fınfıkk parçaları/ 1 su bard. hindistan cevizi/ 1 paket kabartma tozu/ 1 miktar limon kabuğu-böylece vanilyaya gerek kalmıyo-/

şerbeti:2 su bard. su/ 2 su bard. şeker/ yarım limon suyu

bİRİ soğuk iken diğeri sıcak olacak pasta ile şerbetin. AFİYET OLSUN EFENİM..)

Hiç yorum yok: