24 Şubat 2009 Salı

Avatar

Bu aralar fena halde "Avatar"a sardırmış durumdayım. Bulduğum her müsait boşlukta işlerimi ve kafamdaki planlarımı halledip geçiyorum başına. Çok daha önceden başlayıp şimdi yeniden hız aldığım bu çizgi dizide -ki a çizgi film deyip geçmeyin- çok başarılı bir kurgu var. Şamanistik ögelere, mistik olgulara meraklı olanlrın kesinlikle seyretmesini tavsiye ederim. insanın kendini bulma yolculuğunda çözüm değil ama irili ufaklı ipuçları da bulabiliceği derinlikte bir Japon çizgi filmi. Budizmin de özünde yatan -uygulamada farklı ama özde bizim bildiğimiz anlayışla aynı-tasavvufî bakışı görmek, büyüyen bedendeğil abüyüyen yüreği ve kafayı adım adım takip etmek çok güzel. Çizimler hiç de fena değil; ama gözünüze hoş elmesi için öncelikle takipçisi olmanız gerek, alışmak yani..)
efenim, zevkler ve renkler diyorum... meraklısı ve seyirlik yeni bi şeyler denemeye açık olanlarınıza duyurulur..))) mesuliyet kabul etmem, reklam ve pazarlama idi benim işim o kadder..)))

3 yorum:

baranbra dedi ki...

hangi gün hangi kanalda olduğunu da söylersen süper olacekkk:)))

yazmak_eylemi dedi ki...

kaç zamandır blogumla alakadar değilim rdiş yoruma cevap bugüne kısmetmiş..) avatarı ben cd den takip ediyorum. benden evvel keşfeden tiryaki bi arkadaşımdan. ama yeni yani 4. sezonu herpazar sabah 1111.30 gibi gösteriliyo; kanaldan ok emin değilim ama e2 olabilir; ya da trt çocuk? öğrenince ses edim sana..))

yazmak_eylemi dedi ki...

cumartesi-pazar saat 11-11.30 arası cnbc'de imiş..) ama 4. sezonun son 2 bölümü ve de FİNAL imiş bu haftaki..)))