23 Ocak 2010 Cumartesi

Selam!


Anlatacak ne de çok şey birikti, ne çok şey de zaman aşımına uğradı..) Yine de terk etmiş değilim blog sayfamı, niyetim de yok; ama belli aralıklar verme hakkımı saklı tutuyorum..) ne de olsa yoğun geçiyor günler; iş, ev, yeni insanlar vs vs ama bunların içindeki en önemli ve geçerli nedenimse artık dünyaya gelmeyi bekleyen bebişim. Sevdiğim de ben de onu radyasyondan olabildiğince korumanın derdindeyiz.. tabi daha açığını itiraf etmek gerekirse erkenden uykum geldiği için iş dönüşlerinde ööyle eskisi gibi çok uzun boylu uyanık kalamıyor, sızıveriyorum..))) Öncelikler değişiyor anlayacağınız..
BU ARADA tel.im yine krizlerde, iki gün iyi ise üçüncü gün terk ediyor beni. Ötekine geçiyorum, kendi kendine tavırlarda oluveriyor o da. Üstüne gül kokladım diye midir nedir; kah şarjı, kah adaptör girişi bi iş çıkarıyor başıma. Anlayacağınız teknoloji benimle dalga geçiyor. BÖYLE bir hengamede de normal olarak bana ulamayıp ordan burdan ses vermek zorunda kalıyor arkaşlarım.İşte tam da onlara blog sayfam aracılığıyla genel bir ses vermiş olayım..) İlk aylar hayli zorluydu tabi, ama şimdilerde çok daha iyiyim dostlar..)))

2 yorum:

Guclu dedi ki...

Efenim önceden de tebrik etmiştim zati sizleri, bi daha tebrik etmiş olayım istedim.Nice zamandır nete girmeyedur sen, şimdi gir de, ilk yorumu sen yaz. Bu ne şans yarabbim :) Vefalı blog okuyucu olmanın avantajı olsa gerek :)) Yeğenimizi sabırsızlıkla beklediğimi bilmenizi isterim, çoooookk uzaklarda olsak da, gönül ırak olamıyor maalesef ;)

yazmak_eylemi dedi ki...

ne mutlu ki gönülce hiç ırak düşmedik, düşmeyiz de be tripotum ve de vefalı okurum..))) efenim Yeğeniniz ellerinizden öper..)