13 Mart 2010 Cumartesi

Süper kolay garnitürler

Ben bu garnitürlere yemek süsü diyorumve doğru yemeklerle sunulduğunda lezzet tamamlaıcı, hatta ana yemeklerinizin kimi zaman kusurunu örtücü bi misyon yüklendikleeerini de düşünüyorum.
Bildi,ğim bikaç tane var uydurarak sayılarını artırdığım havasını versem de..))) hepsini verip tüketmicem ama fırında mantarın paylaşımaya başlayayım diyorum. mANTAR seçiminizde olabildiğince büyük olanları tercih ediniz. Yıkayp saplarından ayırınız. Çanak gibi tepsiye dizdiğiniz mantarlarınızın içine bi parça tereyağı koyup-ki bu tercihe kalmış, yağsız da lezzetli oluyo hem daha sağlıklı- üzerine turşuluk yeşil zeytin dilimleyin ve üstünü incecik olmayan kaşar dilimleriniz ile kapatın. Böylece fırında pişen yemeğinizin yamacında ve ısısında pişiriverin. Yemekle birlikte koyup arzu ettiğiniz an çıkarabilirsiniz; ama 5-10 dakka gibi bi süre yetmeyebilir. Fırın derecenize göre ayarlayabilirsiniz. Kaşarların pembeleşmesi ya da kızarması ölçütünüz olabilir.
Allam ya, kolaycacık bi tarifi bile kısaca anlatmaya gönlüm el vermiyor ben na şaşıyorum. Gerçi çaba da sarf etmiyorum ama olsun, bazen bi mevzuuyu kısacık anlatabilenlere gıpta ediyorum -ama sadece bazen- ..)))

Hiç yorum yok: