6 Nisan 2008 Pazar

Yemek yerine KapSüLLeR mi... asla!!!


Sayfama arada bir göz atanlar anlamışlardır ki yemek yemek, yeni lezzetler keşfetmek benim hayatımda önemli yere sahip. Gerçek bir boğa burcu olarak damak tadımın derdindeyim anlayacağınız. Nitekim biz boğalar için "Kimi boğalar yaşamak çin yermiş, kimileri de yemek için yaşarmış" lafını kim ettyse çok doğru etmiş, buna kesinlikle katılıyorum. Bir boğa iseniz yemekle kesiştiğiniz bir nokta mutlaka vardır. Bir gün, Kankim bana "sen ne seviyorsun ööle yemek yapmayı yemeyi, buna zaman ayırmayı. Oysa benim için bu zaman kaybı gibi geliyor, hatta o kadar ki, artık şu bilim kurgu filmlerindeki yemek yerine geçen kapsüller çıksa da kurtulsam yemek düşünmekten..." demişti. "Yafu olur mu hiç, yemek ymek anındaki o lezzeti damakta dolandırmak zihnen adlandırmak gibisi var mı..." demiştim ben de ona. Hem ööle yalap şap yap ye değil ki mesele. Şöööle süsleyecek yemeğe uygun farklı baharatlarla çeşitlendirecek, renkli tabaklarla ikram edeceksin ki kıymetli olsun. Kendimiz için değerliyiz. Bunun erkeği bayanı da yok üstelik, hepimiz günün yorgunluğu sonrasında ya da uzun aralıklarla da olsa bööle bi ödülü hak ediyoruz. Bırakın, günler boyu stresimizi çekip buna rağmen öğütmek işini başarıyla yürütmeye çırpınan midemiz de bayram etsin biraz. Sinir uçlarınız renkli bir manzara karşısında tepkisiz kalamayıp gevşeyiversin... çok şey mi kendimiz için...

Hiç yorum yok: