31 Mayıs 2008 Cumartesi

"gÜL kEnDiNe" ..)

Günlerdir süren gri, basık ve serin hava bugün sonunda güneşe bırakı yerini. Yağmur ve nem yüzünden iki gündür balkonda bekleyen çamaşırarımı sonunda içeri alabildim. Buraya ilk taşındığım günlerde, 2-3 günde bir alıyodu komşum balkndan çamaşırlarını da şaşırıp kalıyordum "kururken kirleniyolar, bu nası iş diye"; ama anlıyorum ki gereklilikler, zorunluluklar. Sıkıntı sadece çamaşırlardan ibaret değil tabi. Geçiş mevsimi gidip gidip geri geldikçe, Araf’ta kalmış gibi bi hissiyatla tekrar o dengesiz psikolojiye kapılıveriyo bünye; uyanamama ya da gün boyu yorgunluk. Haliyle bi halsizlik… Bünye de şaşırdı, reankarnasyon yaşıyomuş gibi bi halet-i ruhiyenin çalkantısında. Gel Bahar gel, diyorum, gelecek mi ki? Bu durum, ben gibi bi bahar adamının zoruna gidiyo pek tabii ki de. Başlayacağım “Baharı beklerken yaz geldi geçti” şarkısına (siz başka bi şeye mi başlayacağım sandınız. Yok canım..). Baharla birlikte her şey daha duru ve güzeldir. Bakmaktan öte görmeyi bilmekle ilgili bir durum aslında. Kısa geçmişime bir yolculuk yapıp çok sevdiğim bir şarkıyı gündeme getiresim geldi; kendim ve ben gibi hissedenler için. Mor ve Ötesi "Gül Kendine..)" [ Hazır erouvision yarışmasından ötrü adları da sık duyulurken. Bi tek "Deli"den ibaret değiler bu adamlar, yıllaaar var piyasadalar, bilmeyenler de bilsinler diye.. bu arada yarışmada 7. oluşumuz mevzuuna, neden ve değerlendirme ölçütlerine ise hiç elleşmeyeceğim mesela.]
GÜLMELİ, GÜLÜMSEMELİ İNSAN KENDİNE, BENİNE..) di mi ama? umarım size de iyi gelir. Bu aralar "imeem" sayfasında bi problem var, uzun süredir müzik ekleyemiyorum bloguma., Bu nedenle Siz misafirlerime hazır sunamıyorum ama napalım artık..) İyi dinlemeler.

Hiç yorum yok: