28 Mayıs 2008 Çarşamba

hiç vAKuMLu HuRcUnUz oldu mu?

Benim oldu. Geçen gün burdaki küçük marketlerin birindevakumlu hurç diye bi şey keşfettim . Aldım, hani sıkıştırılmış bir forma sokup, bana den kaazndırsın diye. Zamanda da mekânda da yer açabilmek önemli ne de olsa. Neyse efendim, bugün işten koştur koştur gelip bi temizlik operasyonu başlattım evde. İlk sırayı yeni alınmış olan vakumlu hurca yün yorganları yerleştirmek aldı. sONRA kutudaki direktifler doğrultusunda başladım eylemlerimi gerçekletirmeye. Kilitli koca bi buzdolabı poşeti düşünün, bunun ağzı iki kilitli. Aslında paketin içindeki bi alet sıkıca kitlemeliydi ama olmadı. Ikın ıkın kendim çıtçıtladım kilidi. sIRA bu şişkin poşeti skıştırmaya geLDİ, aldım elime elektik süpürgesini -haberiniz olsun elektrik süpürgesiyle alıyosunuz poşetin havasını-. Sonacıma ayarlanmış olan siboplu deliğe dayadım süpürgenin ağzını. Vaaoouvvv çok eğlenceli yorgan öölece büzüştü kaldı elimin altında. Pek bi keyiflendim bu duruma ve ikincisini yerleştirmeye koyuldum. Güzelce koydum kenara. İşleri yarılayınca bi de döndüm baktım ki, şişkin bi poşet yorgan karşımda durmakta. Amaaaaan olmaz ki ama delik çıktı vakumlu hurcum!!! Allahtan biri hâlâ vakumlu olmak özelliğini muhafaza etmekte..)))

İşte bööle, bir gün siz de bunlardan biriyle karşılaşırsanız bilinçle alıp kullanabilirsiniz. Zamanı ve yeri dert edinenlere..)

Hiç yorum yok: