25 Aralık 2008 Perşembe

ilk kar...

bugün okul dönüşü, buraya ilk kar düştü; en azından benim için yılın ilk karı düştü. Ankara'dan beridir kaçageldiğim ve hep beni birkaç gün farkla kaçıran kar sonunda yakaladı..) doğrusu sulu mulu yağdı derken pamuk pamuk bi kıvama gelmişti ki nemli iklime yenik düşerek çabuk terk etti burayı; ama eninde sonunda gelecek malum. İşte bu yüzden, unutmayalım diye ayazını bıraktı ardına. Bu mevsimde bu hava gene bile çok çok iyi velhasıl-ı kelam. Yine de bir an önce kış kışlığını yapsa da huzurdan çekilse. Ne idüğü belirsiz, arafta kalan durumlardan pek hoşlanmadığım için... hele bi de bir bahar çocuğu olduğum hesaba katılacak olursa, mevsim şaşıp da kış uzar diye endişeleniyorum..)

Ama biliyor musunuz, bugün o sulu vıcık vıcık yağmurun ardından sulu halde yağan kar lapa lapa yağmaya başlayınca ne heyecanlandım; beyaz güzel şey... Hayli çabuk kesildama ardından aydınlanan 15-20 dakikalık da olsa kendini gösteren aydınlık, ferah gökyüzü görülmee değerdi..))) ohhhh MİS gibi bahar kokusu geldi burnuma...

Şu an penceremin çaprazında kalan dağlara bakıyorum. Tepeler kara bulanmış, çevresi de puslu bulutlarla kaplanmış bu gizemli bir görüntü, öle de hızla hareket ediyorlar ki, klavyedeki tuşlardan kaldırıp da kafamı manzaraya her bakışımda başkalaşıyor gördüğüm sahne. Akşam inmede yavaştan yavaşa ve yamacımda kar şarkıları... ..)

ilk kar -kendini yeni yıla hazırayan doğa- hepimize dupduru bir mutluluk getirsin dilerim efenim..)

1 yorum:

baranbra dedi ki...

duyguların kelimelere çok güzel dökülmüşş. anlattığın görüntü tamamen gözümde canlandı...