8 Ocak 2009 Perşembe

Batum'da bir müze

Bugün azmettim bu müzeyi aktarayım size; inat değil mi işte. İki gündür akşam üzeri giden elektriklerden midir nedir anlamadım, internetim de olumsuz etkileniyo bu durumdan sanıyorum. Hazır bana lütufkâr davranıyoken teknoloji, fırsatı kaçırmayayım dedim.


Efenim kaç gündür diyum ki Gürcistan da Gücistan. Doğru Gürcistan'dan görüntüler sunuyorum size; ama burası oranın güzel köşelerinden biri olan Bat'a dair. Dedim ki yeri gelmişken düzelteyim ki GÜRCİSTAN'I BURADAN İBARET SANMAYASINIZ. Daha Batum'un ilerisinde sahil şeridi boyunca başka kentler ve başkent Tiflis var. Umarım bir gn oraları da ziyaret edebilirim..)

Evet, şimdi gönül rahatlığıyla devam edebilirim. Buyrun bunlar da müzeden dış iç birkaç görüntü. Bi müze daha varmış ama biz onu denk düşüremedik. Kim bilir bi dahaki sefere diyelim artık.

Hiç yorum yok: