6 Şubat 2009 Cuma

diz üstüysem diz üstülüğümü bilin canım..

Bugün bilgisayar kullanımına ilişkin tecrübe ile sabitlenmiş bi şey öğrendim hemen paylaşayım sizinle. Diz üstü bilgisayarınızı çalışır halde iken kısa veya uzun süreli sıcak ya da soğuk bir zemin üzerine koymayınız -bu yer evinizin betonu bile olsa-. Açtığınızda size cevap veremeyebilir. Hani halı gibi tüylü toz çekici yerlere koymamanın gerekliliğini biliyordum ama bu benim için yeni bi bilgi oldu. demek ki neymiş, DİZ ÜSTÜYSE DİZ ÜSTÜNDE TAŞIYCEKMİŞİZ" Yazık ki diz üstü bilgisayarları hem kullanım hem taşımak adına hayli avantajlı ama masa üstü bilgisayarını aratuyor bööle bazen. Şimdi senin bilg. çökmemiş, kendinden geçmemiş olsa idi hemen yazardın, yazmak isterdin en azından kardişim baranım... dedim ki, bari ben destek çıkayım da duyurayım bu önemli bilgiyi cümle aleme: geçmiş olsun canım yaf.. Ben de koca bardak suyun yarısını yanlışlıkla bilgisayarıma boca edince ve sonra da gerekli süre geçmeden çalıştırmak gafletinde bulununca harap olmuştum ama sonra kendine gelmişti. Dilerim seninki de döner hayata.. ..)))

Hiç yorum yok: